Första "tandläkarbesöket"

I know jag har inte skrivit nu heller på ett tag,,, men jaa bloggen känns inte så rolig längre när man inte får kommentarer eller så många läsare.. Men men bloggar också för min familj ska veta vad som händer här hemma (vilket som ni ser/märker inte är så mycket hehe)

Iaf. som sagt så har det inte hänt så mycket här.. Tänker på mormor och hoppas hon får komma hem snart ♥ Älskar dig glöm aldrig det ♥
Helgen har varit lugn som vanligt.. Danne åkte hem till sin bror och hjälpte honom måla om hans lägenhet :) Kul att han också fått eget nu =)

Idag var Liam på sitt första "tandläkarbesök" tandläkaren skulle bara "informera" om att vi ska borsta tänderna på honom (som om jag inte visste det) också skulle hon visa vilka tänder som kommer vart (typ) och när (typ) hmm det visste jag det med... m.a.o. så va besöket meningslöst egentligen,, Men en mycket trevlig tandläkare TACK OCH LOV!!

Hmm jaa sen nu på kvällen så har Danne tvättat ♥ Tack älskling!!!
Jag har laga mat också har vi tittat på My sisters keeper jag säger bara ni som inte sett den SE DEN!!! Jag har Aldrig gråtit så mycket till en och samma film omg alltså handlingen är verkligen såå jäkla bra alltså det är ju så.. jaa jag ska inte avslöja så mycket men säger bara SE DEN!!

Jo juste jag har vart och solat idag också :) And I start to turn brown ^^ WIHOO me like ;)

Imorrn kommer ÄNTLIGEN vaktmästaren. Mycket som ska fixas .. hehe*
Hmm nej nu ska jag spela lite sen blir det sängen.. Puss o kram på er

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hallå vilket eko det blev i uppdateringen då!



Tandläkarna här nere är skit, snälla men urkassa på det dom gör! Tyvärr!!



Kram

2010-01-29 @ 11:48:43
URL: http://fambabunovic.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0