Ivrig

Hello mine friends!!!!!

Allt bra med er? Här är allt bara fiiint solen är uppe och värmen är maxad (eller jaa inte än kan bli lite varmare ;))

Sitter just nu här och snackar lite whit the girls on fb n' msn.. Usha fyfööör när det är såhär varmt så önskar jag att jag bott i Malmö, prg av närheten till stranden,, Här i gbg tar det ca 1 timme att komma till närmaste strand eller jaa om man har bil går det ju lite fortare.. men hmm jaa stranden här är ju tyvär inte som i Malmö heller.. här är så mycket berg o skit nästan ingen sand och den lilla sand de har här är oftast upptagen =( men men får väl bli att man sätter sig på balkongen såfort solen kommer hit..

Liam är på dagis och Älsklingen är på risk 2an för Mc. Håller tummarna för honom att det går bra men det gör det säääkert :) ♥

Liam har vart på dagis både igår och idag sköönt.. han behöver det.. Men han är fortfarande inte riktigt frisk massa slemhosta men det börjar komma upp nu så det är skönt.. Men hans sk a "eksem" är fortfarande kvar men börjar avta lite de också så får se om de inte är mindre/borta tills helgen så får vi gå igen till läkaren på måndag.
Har slutat med hans medicin nu också för han tagit den i nästan 2 veckor o ve titne hur mkt han kan ta av den så jag slutade... Och tyckte ändå inte det gav någon skillnad så han kan likabra vara utan den..

Tycker det är konstigt nu sedan jag slutade amma honom eller jaa amma honom mindre så blir han ofta sjuk (m a o så gör ammning riktigt mycket) och när han får medicin så hjälper det aldrig på honom :/ fattar inte det?! Medicin vrkar inte ta på honom :/

Ajja..

Som sagt väntar på solen ska komma till balkongen så man kan sola..

Juste har fortfarande inte fått svar ang. lägenheten ringde dem igår men ringde tydligen försent så hon sa åt mig att ringa idag mellan 9-12 för att prata med ***, så nu efter jag va o lämna Liam på dagis så gick jag bara o längtade till att jag skulle komma hem så man kunde ringa och få svar.. Ringer ivrigt till Poseidon för att prata med *** -Nej tyvär hon återkommer först imorgon :O whaaat imorrn är sista dagen för mig att säga upp lghten (denna) om jag fått den andra så jaaa man får väl snällt vänta tills imorrn då :/ tråkigt :( vill veta NU IDAG...

Ja och det jag tyckte var skummt för fick snacka med en annan kvinna som också jobbar med uthyrning så sa jag då att jag va på visning o tackat ja till den lghten bla bla bla hon bara okej vilken adress var det? ska kolla upp.. så kollar hon så hon bar avad va ditt namn jag bara Sandra *** Hon: okej, ja nej du jag vill inte säga för mkt så du får återkomma imorrn.. Så undra vad det menas som?! Hmm =/

Ååh hoppas vi får den!!!!!!!!!!!!!!!!

Har fått en till erbjudande på lägenhet precis där Danne's mamma och mormor bor men den är bara på 60 kvm också en 3a tycker det är liite för lite,, vi tycler redan vi bor litet nu (2a på 65 kvm) så vi då bo i en 3a på 60 kvm =/ hmm nej. men men blir väl att vi kanske går på en visning iaf.. ?! skadar jua ldrig behöver ju inte tacka ja för att man går på visning..!!

Annars har det väl inte hänt så mycket mer här.. Nu ska jag försöka dra hit solen så man kan få lite färg,, har aldrig varit så blek som jag varit under de senaste 4 åren =/

Ni får ha det så bra ni med.. Puss o kram ciao!

Kommentarer

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0