♥ Till min älskade ♥



Du frågade hur mycket jag älskade dig
Var börjar jag...??
Du är anledningen till att jag vaknar varje morgon.
Och anledningen till att jag drömmer varje natt
Jag kan inte andas utan att viska ditt namn.
Eller blunda utan att se ditt ansikte.
När vi är ifrån varann längtar min kropp efter din.
När vi är tillsammans vill jag göra allt för dig.
När jag skrattar, när jag gråter, när jag dagdrömmer
Alltid finns du hos mig.
Jag vet att jag har känt dig, inte bara i det här livet,
Utan i många liv innan det här
För jag har mer kärlek inom mig till dig
än vad som kan samlas under bara en livstid.
Utan dig, kan jag inte vandra på jorden
För du är anledningen till att jag finns
Du är mitt hela hjärta och min själ.
Utan din kärlek skulle jag vara tom.
Så du ser, du är mitt allt, min kärlek.
Så mycket älskar jag dig...


Älskar dig sååå mitt hjärta



Kommentarer
Postat av: DIN Man..

Och jag kan inte säga det bättre själv själv.. ÄLSKAR DIG MED MIN ÄNGEL!



@-;--

2010-06-28 @ 01:11:00

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0