Lite upd.

Hello my friends!
Ett tag sedan man skrev nu..
Har väl hänt lite lite iaf..

Var ju som ni vet i Polen i 2 veckor, kom hem förra veckan.
Det var verkligen jätte kul/mysigt förutom att Liam blev magsjuk, de andra hade vart magsjuka bara dagen innan vi kom så såklart skulle Liam också bli magsjuk.... Men det var bara i någon dag o kom tillbacks dagen innna o dagen vi åkte hem...

I Polen shoppade jag typ inget alls. Varken jag, Danne, eller Krystyna förstår vart alla pengarna försvann?? Tillsammans hade vi typ 12.000 med oss och vi hade typ inget alls med oss hem. Men men lite lite blev det iaf. men blev faktiskt lite besviken hittade inte ETT ÄNDASTE par skor.. Köpte 2 par till Liam så nu har han några att välja mellan =) men inga till mig =(

Men men,, jo juste Danne gjorde en tattoo där nere också, vill inte ens nämna vad det är för ngt men den täcker iaf hela vaden och vet ni vad han betalde?? 500kr haha här hemma hade han fått betala typ 3000kr. Så det var ju bra att han gjorde den där nere.. Då vet man även vart man ska göra nästa gång man ska tatta sig =)

Hmm jaa nej sen när vi kom hem hoppade vi direkt i säng, dagen efter dvs i fredes så vaknade jag och Liam så jag skulle sätta igång och städa för det hann vi inte inann vi åkte så jag sätter i dammsugaren i kontakten ja då smäller proppen o vi som alrig bytt propp har ju inte ens handlat hem proppar.. Men men vilket fall som efter städningen kom svärmor och hämtade oss så vi åkte och handlade, när vi kommer hem och lägger in varorna i kylen så går lampan :@ så jag säger vi får köpa nya lampor imorgon har inga sådana hemma och jag orkar inte gå ner o handla så dagen går- Jessica, Sebbe och Evelina kommer hit och umgås lite, när de gått ska jag ta ut mat från frysen till lördagen då ser jag att även den lampan gått då förstod jag att det var en propp, går och kollar proppskåpet och mycket riktigt det var proppen som gått byter ut den (köpte nya när vi handlade) men då smäller alla de också upp ringer SOS jouren de kommer o provar de med men alla hans proppar gick också så han ringer till sin arbetsgivare och ber han ringa dit en el-nisse istället så de får kolla det och ta med sig en låne kyl. Han kom på lördageftermiddag först. Sååå jävla ångest precis storhandlat...

Så nu väntar vi på att de ska komma med ny kyl och frys.... onsdag idag eller jaa nu är det Torsdag... Hoppas de kommer innan fredag orka en till helg med denna minikylen. Får panik!!!!

Hmm jaa sen har det inte hänt så mycket,, Liam började på dagis igen i måndags fick gå med honom i måndags eftersom han inte vart där på 2 veckor.. Men det gick bra..

Idag fick han tyvär stanna hemma pgr sina eksem han har fått på sina händer.
Han fick några eksem på händer, mun, bakom öronen i Polen och de har fort. inte försvunnit eller lagt sig och imorse så var han så medtagen och högre temp än vanligt så jag ringde dagis och sa att han skulle stanna hemma idag. Så vi stack ner till VC för att komma upp eksemen så han fick en kortisonsalva som vi ska smörja med i 2 veckor. Och nu har han även fått feber 38.6 :( lille stackaren ♥

Imorgon ska jag träffa Yasemin (en kompis från Malmö) hon är här i Göteborg nu med sin pojkvän, hon är gravid också i vecka 28 :) ska bli skojj o se bebismagen. De var även på könsul idag och fick reda på att de väntar en liten pojk :) Skojj skojj!!

Helgen blir det kanske utgång?! I hope länge sedan nu.
Nej nu ska jag gå och sova. Sov gott ni med.
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\Puss o kram////////////////////////////////////////////////////////////////////

Kommentarer

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0