Lägenhetsvisning och ny frys

Godmiddag mina vänner!

Allt bra med er? Hoppas ni haft en bra helg med massa firande framför midsommarstången. ^^

Sist jag skrev så skulle jag träffa Yasemin i stan och kanske gå ut till helgen,,
Träffade Yasemin men blev ingen utgång,, Herreguuud vad stor mage Yasemin hade :) Sötnosen ♥ jätte fin.

Lämnade Liam på dagis måndags så jag och Danne åkte in till stan och "brunchade" och tittade lite kläder och så, så ringer dagis -Du får nog tyvär komma och hämta Liam igen, Han har inte velat äta något men han ville ha lite frukt men så satte han det i halsen så vi fick vända upp o ner på honom och då spydde han ut en stor slemklump och nu är han bara jätte ledsen så du får nog komma och hämta honom igen, Så jaa där tog vår första romantiska dag på jätte länge slut hehe*
ush ush tycker såå synd om honom :( Min lilla gullegris ♥
Han har fått vara hemma från dagis sedan dess, och är fortfarande sjuk med "eksem" och slemhosta men ska försöka lämna honom på måndag. Hoppas det blivit bättre tills dess..

JUSTE :D Var ju på visning för en lägenhet i Onsdags :) En 3a på 80 kvm på Hisingen/Backa wiiieee den var såå fin och perfekt,, har fastnat TOTALT för den området är såå fint de tar verkligen hand om sitt område där,, massa blommor och "gröna gårdar" som det heter det är som en stooor trädgård med massa olika blommor och så,, oj oj vad jag hade trivts där och dagis ligger ca 2-3 minuters gångavstånd och busshållplatsen ligger också 2-3 minuer där ifrån och sedan har vi Netto över gatan och Selma Lagerlöf torg pch backaplan (hjalmar brantingsplatsen) 10-15 min därifrån.

Oj oj det hade vart sååå bra med den lägenheten då Liam hade fått ett eget rum. Väntar på svar på måndag hoppas jag Senast Tisdag kan jag vänta sen MÅSTE jag veta för om jag får den måste jag säga upp denna så jag slipper betala 2 dubbelhyror för som det ser ut nu får vi betala 1 dubbelhyra.
Men hyran där borta är bara på 4800:- det är 500 kr mer än vad vi betalar idag så det är inte så farligt :)

Har också fått ett nytt kylskåp :) Och ska få en ny frys nu denna veckan som kommer också :) Så det är skönt. Kylen är sååååå fin alltså :) Längtar tills frysen kommer :)

Just nu sitter Liam i sin stol och tittar på Lotta flyttar hemmifrån, och snart ska vi åka och fiska med farbror Tomas och pappa Danne ♥ länge sedan nu.. Och solen skiner på så jag ska passa på att sola :)

Nej får avsluta här nu, ska se blir nog lite bilder här också :)

Puss o kram på er där ute!
Mitt hjärta innan vi åkte till Polen


Sover så sött ♥

Påväg till Polen

Haha hjärtata deckade på golvet hehe sötnosen ♥

Liam, Mariusz och Pzemek (stavning?) i vagnen ute på lekplatsen i Polen

Liam springer runt medans Pzemek ligger och sover i vagnen

Liam åker rutshkana med pappa ♥

Busen han tyckte om denna leksaken men han ville ställa sig upp hela tiden när man snurrade honom haha

På upptäckningsfärd

Sötnöten ♥

♥ Gullungen ♥

Liam och pappa går

Mitt fina blåmärke efter jäkla komar (mygga) :@

lilla tjockisen ♥

Påväg hem från Polen ♥

♥♥♥







Kommentarer
Postat av: yasemin

det var verkligen kul att träffa er med ,, tack för dem fina sakerna jag fick :D

2010-06-26 @ 13:41:18
Postat av: charlie

hej hej sry att svaret har dröjt !



Ja fan den var dyr men ångra verkligen ej att jag köpte den hehe, men som sagt dt var den sista :)



men kolla i Polen? Läste igenom snabbt inlägget



hoppas ni mår bra kram!

2010-06-26 @ 17:36:34
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

oj shit fick man såna blåmärken av en mygga :O

2010-06-26 @ 20:44:19
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0