Lista 100307

BRUKAR DU :
Titta på dig själv i spegeln:
Ja såklart!
Gnälla: *Haha ja, gnällfis nr.1 =p
Skrika: händer..
Sova: Haha ja
Ha ångest: Händer det också..
Ta mediciner du inte borde ta: Nej
Vilja dö: Nej
Drömma mardrömmar: Ja
Ta droger: Absolut inte!
Försöka vara annorlunda: Nej
Klä dig i svart: Ja, det passar ju till mkt.
Gå till kyrkan: Nej
Gå i skolan: Nej
Röka: Nej
Ljuga: Alla som säger att dom inte gör det ljuger. Klart att vi drar en vit lögn ibland ;)
Hata folk: Hata är ett starkt ord så nej, men såna man ogillar :)
Lita på folk: Ja, vad har man annars vänner till? :P

VEM :
Saknar du:
Mamma, Pappa, Amanda, Billy, Alex, Max ush jaa hela familjen i malmö :(
Vill du döda: Ingen
Rörde dig sist: Danne
Vill du slå: Ingen
Vill du kittla: Liam thihi
Kramade du sist: Danne
Vill du prata med: Hmm, vet inte?
Skrek du på sist: Hmm Danne ? haha
Vill du vara som: Ingen
Sårade dig sist: Minns jag inte
Vill du bli galet full med: Jessica  
Gjorde dig riktigt glad senast: Liam idag när han sken upp sådär på Lek & Buslandet
Fick du sms från senast: Jessica
Ringde dig senast: Jessica
Är vackrast på jorden: Mamma
Älskar du mest: Liam

HAR DU :
För många vänner:
Kompisar ja men inte vänner!
Förföljelsemani: Nej
Tvångstankar: Haha ja, tar oftast inte varor som är längst ut i affären
Någon annan psykisk sjukdom: Pollen (?)
Någon fysisk sjukdom: Inte vad jag vet ? haha*
Någon skada: Haha nej
Färgat håret: Klart
Brutit några ben: Hmm njea lilltån hehe
Några piercings: Öronen, tunga, navel och hafti överläppen
Egen dator: Japp
Bra självförtroende: Njea det har vart bättre
Kysst någon: Haha Ja
Köpt kondomer: Ja
Tagit nakenbilder: Japp när jag va gravid :)
Sagt jag älskar dig till någon idag: Japp, Liam och Daniel <3
Bjudit ut någon: Ja
Varit kär: Ja
Dumpat någon: Ja
Stulit någonting: Hmm jaa, ung o dum
Lämnat landet: Inte just nu men ja man har ju vart utomlands
Rymt hemifrån: Haha Nej faktiskt inte
Tuttat eld på nått: Av misstag ja, men det blev ingen stor brand. Tack och lov!
Gjort något olagligt: Ja...

HUR :
Går du:
På mina ben?
Springer du: Fort =P
Svarar du i telefonen: Hej/Hallå, Hej det är Sandra!
Fördriver du tiden: Varierar
Mycket pengar har du: Bra fråga ^^
Ofta bäddar du sängen: Varje dag!
Ofta diskar du: Var/Varannan dag
Många stör du dig på: Några stycken...
Ofta träffar du din familj: Föööör sällan :(

TROR DU :
Att du kommer bli något:
Haha det hoppas jag!
På Gud: Ja
På rymdvarelser: Ja. Vi kan inte vara helt ensamma in space?
Att folk tycker om dig: Haha det hoppas jag.
På ett liv efter detta: Japp
Att fiskar kan tänka: hehe hmm nej ? eller kanske ? Jag vet inte ?!
Att du kommer leva länge: Det hoppas jag!

VÄLJ :
Katt eller hund:
Katt
Vit eller svart: Svart
Varmt eller kallt: Varmt
Vatten eller land: Land
Sex eller kyssar: Beror på
Telefon eller internet: Internet
Musik eller tystnad: Musik
Bok eller film: Hmm just nu får det nog bli bok

Kommentarer

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0