Lite uppdatering

Hejsan!

Sorry för den dåliga uppdateringen! Men jaa som ni förstått så har vi vart sjuka här hemma och Liam va sjuk i nästan 1 månad :( Började ju som sagt med feber i 5 dagar sen frisk 3 dagar sen kom ju hostan och förkylningen och den höll i sig i närmare 3 veckor sen fick han nässelutslag också så han gått o kliat sig så det blev att vi fick ställa in operationen i måndags.

Men NU är vi alla friska igen, eller jaa Liam har fort. lite nässelutslag men han får medicin som hjälper till att det inte ska klia så mkt så det är bra.

Annars har det inte hänt så mycket. vi har ju vart sjuka så har ju inte blivit så mkt gjort plus denna förbaskade snön försvinner ju aldrig o har ju gjort så man inte kan gå ut, för de skottar ju inte o om de väl gör det som kom det bara mer :/ men mn nu är den på smältning men så kommer det ju mer snö nu ju men men hoppas att det snart försvinner.. jag fyller ju snart år och jag vill INTE ha snö på min födelsedag.

Nästa helg blir det utgång :) Längtar!! ska bli såå skojj. Också kanske det blir att jag Danne och Liam åker ner till mormor nu den 15e (om jag nu får mina pengar?) morfar ska ju åka o spela golf i portugal i en vecka och mormor som har flygörbud till april ska stanna hemma så hon frågade om jag ville komma ner o det är ju klart <3 saknar ju alla nere i malmö/arlöv :( Så japp blir ev. resa till malmö nu den 15e.

Sedan den 31 Mars är det ÄNTLIGEN tid för mig att tattooera mig :) ååh jag längta!!!!!!

Nej nu ska jag gå in o vila en stund jag med,,,

Juste Liam håller på att få sina första 2 kindtänder där uppe :) Min stora pojke ♥

Lite bilder också kanske :)


*Haha bjuder på den bilden

Kommentarer
Postat av: mormor

Han är ju för söt. Har pecis tryckt ut ett foto till din gammelmormor o gammelmorfar som nu är här o hälsar på och hälsar till er.

2010-03-01 @ 14:56:21
Postat av: Christian

Wow, vilken snygg blogg du har!!!



Förutom att den ser bra ut, har den även ett härligt innehåll..



Söt son du har....



Ha det bra!!

2010-03-01 @ 16:39:15
URL: http://cheezes.blogg.se/
Postat av: Sandra [2barnsmamma]

Söt son du har! :)



Vad roligt att tatuera sig, vad blir det för nåt?

Jag önskar mig själv en tatuering till när jag fyller år - hoppas få det utav min gubbe och mina barn :)

2010-03-02 @ 12:02:07
URL: http://sandrastomberg.com
Postat av: Emelie

Vad ska du tatuera för nått??

Liam kanske???



Jag ska tatuera in barnens namn, personnummer, födelsevikt+längd och födelse tid, men det får bli när jag slutat amma för dom ska placeras i den jag redan har och den sitter precis under byxlinjen på sidan :-)



Skönt att ni är friska nu!

Kram



2010-03-02 @ 13:06:26
URL: http://fambabunovic.blogg.se/
Postat av: julia

Oj, gud va gulliga bilder! :)

2010-03-11 @ 23:40:39
URL: http://finery.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0