PAIN!

Hejsan min kära läsare!
Hoppas allt är bra med er?! Och att ni haft en trevlig helg?!
En del utav er är säkert ute just nu o röjjer på dansgolven medans man själv sitter här hemma med världens PAIN i foten :(

Jag, Danne, Jessica, Sebbe + m.fl skulle ju gå till Gamle Port igår och jaa väl i kön blev det massa bråk så det slutade med att vi gick därifrån och hemmåt. Och när jags ka gå på spårvagnen så trillar jag och misshandlar min fot typ så nu har man vräldens stukning (stavning?) uuurk det gör såå fruktansvärt ont fast att jag bara sitter här still. =/

Har tagit på Voltaren Gel men nje det hjälper inte och har även tagit på bandage för att hålla den stabil men nej inget hjälper den värker och värker men den är inte alls svullen vilket jag tycker är väldigt konstigt pgr av denna fruktansvärda smärta jag har ? =S

Ajja det är väl bara att se "glad" ut och hoppas på att det snart går över.

Ja som sagt blev ingen utgång igår och jag som veerkligen hade sett framemot det. Men men.. får väl kanske bli i slutet av månaden istället?!

Idag har jag inte gjort något alls, Danne's mamma hade ju Liam igår så hon tog Liam imorse också så både jag och Danne fick lite sovmorgon. Är så skönt att jag har en sådan underbar svärmor ♥ Älskar dig Krystyna ♥

Sov fram till 12 ungefär gick upp käkade lite räkor satt o snackade lite och sedan körde vi iväg o handlade lite mat till mig eftersom Danne skulle till sin bror idag o hjälpa honom med något. Så ja man sitter här själv o har tråkigt. Ska nog snart gå o lägga mig är sjukt trött pgr av smärtan, hoppas bara jag får sova HELA natten inatt igår så vaknade jag 15-20 ggr pgr av foten.

Tycker också jag blivit sjukt dålig på att lägga upp bilder men det är dock också pgr av min mobil är på lagning (igen!) hoppas jag får den nu denna veckan som kommer.
Ska försöka låna svärmors kamera också så jag kan ta massa bilder i Malmö.

Blir att jag och Liam åker ner den 17e-18e ska hem till mamma, skulle ju egentligen till mormor men hon hade tydligen dubbelbokat och + så hade inte vi pengar till att åka ner men så erbjöd sig mamma att betala min biljett så japp jag och Liam åker ner någon gång innan den 19e hem till mamma några dagar sen hem till pappa några dagar också :) Saknar er sååååå mycket ♥

Nej nu måste jag avsluta här min gäspningar blir bara tätare och tätare så det borde ju menas med att jag borde hoppa i säng nu. Så godnatt bloggvärlden. Puss o kram på er

Kommentarer

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0