11 Mars *2010

Godmorgon!
Sovit gott? Inte jag, vaknat nåra gånger inatt igen av att min arm somnat =/ och sedan väcker Liam en vid halv 8 och har bajs i huvud,fingrar/armar, ben, sängen, täcket jaa ni förstår ÖVERALLT grr.. In i duschen med honom. Så jaa nu har vi nyss ätit lite frukost. Liam sitter i sin stol och tittar på Fiffi.

Idag hade jag hoppats på att det skulle vart fint väder så man kunde gå ut o leka med barnen, men nej icke nu är det massa snö/frost på träden igen =/ grrrr när ska vintern försvinna????

Det är ju bara 8 dagar kvar tills man blir ett år äldre. Också är det bara 7 dagar kvar tills jag och Liam ska åka till mamma/mormor :) Ska blii sååå mysigt att komma hem till mamma några dagar o sedan fortsätta bort till pappa :) Längtar ♥

Ska också till läkaren nu den 18e vid kvart i 9, hoppas det också går bra.
Sedan går tåget halv 2 så är man framme vid 16 tiden :) åååh längtar så till malmö o mamma och pappa ♥ saknar dom fruktansvärt mycket :(

Iaf. stannar i Malmö till den 25e sedan den 29e ska Liam opereras, fick en ny tid nu förromdagen. Så det ska också bli skönt o få det gjort, men jaa det är ju fortfarande narkosen jag är lite sådär emot =/ men men, det är ju för hans eget bästa, Bättre göra det nu än sen.

Hmm jaa sedan är det ju den 31 som jag också lääängtar till.. Då ska jag göra min efterlängtade tattooering :) ååh vad jag lääängtar :)

Nej nu vill Liam ner, får väl ta honom. Ta hand om er så hörs vi snart igen i hope! Kram kram


Kommentarer
Postat av: Tess

hej.. vad e det för operation Liam ska göra? Hoppas allt går bra.. KrAm

2010-03-11 @ 15:40:32
URL: http://youngsoul.blogg.se/
Postat av: charlotte

Det är bra just nu iallfall :) Hoppas inte på att behöva åka in en gång till. får ta dt lugnt o så bara. Hur mår ni? hur har helgen varit? :D

2010-03-15 @ 11:03:57
URL: http://snigelbebis.blogg.se/
Postat av: Sweet Atti

Hallå Tjejen!



Anledningen till att jag kollar lägenhet är för att jag vill bo själv.. Jag halka liksom in hos pojkvännen nästan direkt när han fick sin lägenhet och sen har tiden bara sprungit iväg. Jag känner att jag vill prova att ha mitt eget innan det är försent men vi tänker inte lämna varandra utan bara bli särbo :P Tack för att du fråga :)

2010-04-06 @ 17:52:30
URL: http://sweetatti.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0