Uppdatering från Malmö och Liam's operation

Hej o hå du gul o blå!

I know lääänge sedan jag skrev sist och det har asbolut hänt en del :)

Var ju som sagt nere i Malmö från den 18e-25e. 
Torsdagen när jag kom ner så tog jag/vi det vara lungt tittade på filmen "The Blind Side" faktiskt riktigt bra, tyckte den var riktigt seg i början men den kom igång sen.. Riktigt bra faktiskt.

Fredagen var det ju my b-day :) den firades ute hos mormor & morfar fast det var bara Jag, Liam, Amanda, Mamma, Mormor, Lotta & Victor, morfar var på golfresa i Portugal så det var bara vi girls med Liam och Victor :)
Riktigt mysigt var det :)
Lördagen åkte vi hem till pappa träffade farmor för första gången på hmm typ 2 år, så det var alltså första gången som hon träffade Liam :) ♥
Söndagen gjorde jag inte så mycket gick och handlade med pappa och Max på Obs sedan bara hemma
Måndag likaså gjorde inget speciellt..
Tisdag åkte vi tillbacks till mamma för att passa Amanda. Mamma och micke åte till tyskland för någon fönstermässa (Micke (mammas gubbe) är fönster"nisse") iaf. passade Amanda från tis till tors.
Åkte hem till mamma och hämtade Amanda och lämnade av sakerna sedan åkte vi in mot stan och mötte Yasemin :) kul kul läänge sedan vi träffades nu. var jätte roligt att se henne igen.
Onsdag hämtade jag Amanda på skolan vid 2-3 tiden sedan åkte vi till Mobilia med Martina, samma där också läänge sedan vi sågs sist.
Och på Torsdagen kom Morfar och hämtade upp mig och Liam vid 1-tiden så åkte vi och hämtade Amanda på skolan sedan hem till mormor o morfar och käkade lite lunch *mums* sedan satt vi och snackade lite, och vid 4 tiden kom mormor också hem (hade vart i stan och lunchat med en vännina) så sat vi och snackade lite sedan var vi tvugna att köra in till stan och köpa kläder tiill Amanda som hon skulle ha till mimfestivalen dagen efter (som hon gömt att säga att hon skulle ha speciella kläder..)
Så efter handlandet så var det raka vägen mot tåget och hem till Göteborg och mina älsklingar Daniel och Cindy ♥ :)

Så japp nu är man hemma i grå trista Göteborg,,, saknar mamma, pappa och jaa Alla =( Men nu dröjer det inte länge tills jag åker ner igen (hoppas jag)

Här hemma har det också hänt en del..
*Jag och Danne har börjat övningsköra :) Suuuper kul =) Wiiie*
*Liam har fått dagis plats i Maj :) *lääängtar!!
Det "största" som hänt är idag då Liam opererat sig. Äntligen blev operationen av, men det var nära att han inte skulle fått opererat sig idag pga förkylningen och den lite högre tempen (37.7°).
Men jaa som sagt så blev den av och Liam var så duktig fast att han fick bli en liten nåldyna :( lille stackaren. Se provade att sätta kanylen på båda fötterna och ena handen men inget utav det gick så han fick sövas med gasen istället och ush vad jobbigt det var att se och känna min lilla kille bli sådär livlös ush =( hemskt
Men operationen gick bra, tog ungefär 1½-2 timmar men vi var på sjukhuset i 8 timmar.
Så idag har han nästintill bara sovit,, min lilla prins ♥

Efter operationen och allt var klart och vi fick åka hem så åkte vi och köpte en resesäng och massa bollar så nu har Liam äntligen fått ett eget litet bollhav och han totalt ÄLSKAR det vi fick nästintill slita upp honom när vi skulle äta hehe

Hmm jaaa det är nog det som hänt hitentills,, på Onsdag är det dags för tattooeringen :) åååh vad jag längtar =)

Men nu ska jag gå in och lägga mig, mina prinsar sover ju redan sedan fler timmar tillbacks så nu är det min tur också, hoppas bara jag somnar,, har ju tyvär gått över från trött till övertrött (rastlös i kroppen)
Men men vi gör ett försök. Godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Gud vad skönt att Liams operation gick bra. Vad opererades han för? Tack så hemskt mkt för tipsen på förlossningsbrevet hjälpte mig jätte mycket! :) Hoppas att allt är bra med er. O grattis i efterskott till dig! :) Kommer ihåg att du var 22 första gången vi skrev tror jag hehe tiden går fort!

2010-04-13 @ 10:47:25
URL: http://snigelbebis.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0