Lite update ;)

Hej hopp gummisnopp :p

Har ju inte skrivit här på ett tag hehe men nu är vi på G igen ;)
Sist jag skrev så skrev jag om att jag fått huset o jaa nu har vi flyttat in o vi trivs såå mycket det är så underbart!!! Längtar så tills det blir ännu varmare så man kan sitta ute =)

Har ju slutat kursen nu också och vikkade i ca 3 veckor men nu är man arbetssökande =( buhu i hate!!
Hoppas jag får något snart orkar verkligen inte sitta hemma.


Har ju fyller år också hela 25 år blev denna damen :P
Familjen kom upp mycket mycket trevligt mormor o morfar med moster Lotta o älskade lilla Victor kom upp 2 veckor innan o firade mig mycket trevligt =)
Sedan på fredagen (dagen innan my b-day) kom pappa, lillasyster Bella med pojkvän upp o sov över till lördag och på lördagen var det min dag då, då kom mamma, Mike och lillasyster Amanda upp på kvällen åkte pappa o dem o mamma o dem sov över till söndagen så jag hade verkligen en super helg där =D och saknar dem alla såå mycket =(
Men men får snart åka ner!!!!!!!!!!!!!!

Hmm jaa det är väl typ det som hänt,, nu blir dagarna såååå långa nrä man går hemma såhär,, men denna veckan är det ok för nu har jag den där roliga veckan vi kvinnor har en gång i månaden o jag har börjat bli sjukt trött/illamående när jag får den nu på sistonde så just nu mår jag sådär det går i vågor men nästa vecka snälla gud ge mig något jobbbbb!!!

Nej nu avslutar jag här orkar iinte mer haha,, men ha det gott där ute <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Trevligt med lite update :-D

2011-04-07 @ 23:51:34
URL: http://fambabunovic.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0