Idag för exakt ett år sedan..

... fick jag och Daniel veta att vi vart gravida. Alltså förra året den 23e Mars-2008 och nu ligger mitt lilla hjärta här i min famn
♥ ♥ Mitt lilla hjärta ♥ ♥
Här kan ni läsa om när vi fick reda på att vi vart gravid :)
Och här kan ni läsa om hela graviditeten :)

Det efterlängtade plusset


Magen v.5 den 23e Mars-08 den kvällen vi fick reda på att vi var gravida.
Och den sista bilden jag tog på magen v.40 den 25e November-08 *8 dagar innan Liam kom.


Och idag ligger han här 3½ månad gammal ♥

Kommentarer
Postat av: sabina

åh vad mysigt! och så har du en jätte söt son idag, helt underbart. själv är jag gravid nu, är i v18 så för mig börjar allt nytt och spännande! :)

2009-03-23 @ 22:28:56
URL: http://mammasabina.blogg.se/
Postat av: sabina

:)

tack ^^ hur var din graviditet? mådde du mycket illa och så?

2009-03-23 @ 22:55:14
URL: http://mammasabina.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0